Ausmiņa
Ar bērniem strādā
Pirmsskolas izglītības skolotāja
Alla Vilcāne – darba pieredze 21 gadi
Pirmsskolas izglītības skolotāja
Jolanta Kostjukeviča – darba pieredze 23 gads
Skolotāju palīgs
Inga Rebekina
DIENAS RITĒJUMS 2024./2025. m.g.
3-4 gadus veciem bērniem
Bērnu pieņemšana.
Brīva bērnu darbošanās un rotaļāšanās. Mērķtiecīga bērnu novērošana. |
7.00 |
Rīta rosme | 7.50 |
Brokastis | 8.20 |
Integrētās rotaļnodarbības telpās un ārā. Vismaz 1 stundu mācības tiek organizētas ārā. | 9.00 |
Pusdienas | 12.00 |
Atpūta un miegs | 12.35 |
Launags | 15.25 |
Integrētā rotaļdarbība telpās un ārā.
Brīva bērnu darbošanās un rotaļāšanās. Mērķtiecīga bērna novērošana. |
16.00 |
Bērnu došanās mājās | Līdz 18.00 |
Dienas režīms sastādīts, pamatojoties uz 17.09.2013. MK noteikumiem Nr.890 “Higiēnas prasības bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējiem un izglītības iestādēm, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu”.
Integrētas rotaļnodarbības
mācību satura apguvei 2024./2025. m.g.
3-4 gadus veciem bērniem
Mācību saturs tiek apgūts rotaļdarbībā ar integrētu mācību priekšmetu saturu visas dienas garumā telpās un ārā. Ilgums ir atkarīgs no bērnu interesēm, attīstības līmeņa, vecuma un individuālām vajadzībām
Pirmdiena | Integrētas rotaļnodarbības ar sasniedzamiem rezultātiem vairākās mācību jomās
Veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā (ārā) |
||
Otrdiena | Integrētas rotaļnodarbības ar sasniedzamiem rezultātiem vairākās mācību jomās
Veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā (ārā) |
||
Trešdiena | 9.30-9.55 Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā (Mūzika)
Integrētas rotaļnodarbības ar sasniedzamiem rezultātiem vairākās mācību jomās Veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā (ārā) |
||
Ceturtdiena | Integrētas rotaļnodarbības ar sasniedzamiem rezultātiem vairākās mācību jomās
Veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā (ārā) |
||
Piektdiena | 9.30-9.55 Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā (Mūzika)
Integrētas rotaļnodarbības ar sasniedzamiem rezultātiem vairākās mācību jomās Veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā (ārā) |
||
Mācību jomas | Caurviju prasmes | Tikumi | |
Valodas joma– runas un valodas attīstīšana, stāstītmācīšana, rakstītprasmes un lasītprasmes veidošana, orientēšanās apkārtnē;
Sociālā un pilsoniskā joma– sadzīves iemaņu veidošana, noteikumu ievērošana, sociālās zinības un ētika;
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā joma-radošā darbība, mūzika, literatūra, sensoro spēju attīstīšana, darbības ar priekšmetiem;
Dabaszinātņu joma-iepazīšanās ar dabu, orientēšanās apkārtnē;
Matemātikas joma-matemātisko priekšstatu veidošana;
Tehnoloģiju joma-mājturība un tehnoloģijas (mājturība, rokdarbi, konstruēšana), drošības noteikumi;
Veselības un fiziskās aktivitātes joma-fiziskās aktivitātes, sporta spēles telpā un dabā, veselības mācība. |
Kritiskā domāšana un problēmu risināšana,
Jaunrade un uzņēmējspēja,
Sadarbība,
Pašvadīta mācīšanās,
Pilsoniskā līdzdalība,
Digitālās prasmes
|
Atbildība,
Centība,
Savaldība,
Godīgums,
Taisnīgums,
Drosme,
Līdzcietība,
Mērienība,
Laipnība,
Solidaritāte,
Tolerance |